Καλάθι

Το καλάθι σας είναι άδειο

 

PANORA GREEN ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Απολαύστε αδιάκοπα τα προνόμια του Panora GREEN και κερδίστε!

Έχετε ερωτήσεις; Έχουμε απαντήσεις!

1. Πως κερδίζω πόντους;
-Δημιουργώντας λογαριασμό (500 ΠΟΝΤΟΙ)
-Συμπληρώνοντας extra πεδία κατά τη δημιουργία λογαριασμού (100 ΠΟΝΤΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΕΔΙΟ)
-Γράφοντας σχόλιο στη σελίδα προϊόντος (100 ΠΟΝΤΟΙ)
-Αγοράζοντας προϊόντα που σου δίνουν πόντους
-Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας (500 ΠΟΝΤΟΙ)
-Καταχωρώντας παραγγελία με συνολικό ποσό άνω των € 100,00 (200 ΠΟΝΤΟΙ)
-Καταχωρώντας περισσότερες από μια (1) παραγγελίες σε διάστημα 10 ημερών (200 ΠΟΝΤΟΙ)
-Πραγματοποιώντας αγορά την εβδομάδα πριν την ημέρα των γενεθλίων σου (2000 ΠΟΝΤΟΙ)
-Ως Δώρο από εμάς την ημέρα των γενεθλίων σου (200 ΠΟΝΤΟΙ)
-Προτείνοντας e-mails φίλων σου (100 ΠΟΝΤΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ MAIL)
-Κερδίζεις επιπλέον πόντους σε περίπτωση που κάποια από αυτά τα e-mails πραγματοποιήσουν παραγγελία (3000 ΠΟΝΤΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ)
-Με διαγωνισμούς και ψηφοφορίες που θα γίνονται ανά διαστήματα
                                                                                                       

 
2. Πως εξαργυρώνω τους πόντους μου;

Απλά και εύκολα. Εφόσον είστε συνδεδεμένοι στον λογαριασμός σας, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να εξαργυρώνεται τους πόντους σας: 
Μπορείτε να επιλέγετε από τη λίστα των ΔΩΡΩΝ κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας (ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ), είτε κατά την καταχώρηση, οποιαδήποτε από τα ΔΩΡΑ που εμφανίζονται.
Μπορείτε να κρατάτε για όσο διάστημα θέλετε τους πόντους σας, ώστε να μαζέψετε τους απαραίτητους για να αποκτήσετε κάποιο "μεγάλο" δώρο που έχετε βάλει στόχο!

 

3. Οι πόντοι μου λήγουν και πότε;
Οι πόντοι σας ισχύουν επ΄αόριστον.
Έτσι θα έχετε όλο τον απαραίτητο χρόνο και τη δυνατότητα να επιλέξετε από τις πολλές και ενδιαφέρουσες προσφορές εξαργυρώσεως πόντων.

 

4. Τι μου προσφέρει το Panora GREEN συγκριτικά με άλλα προγράμματα στην αγορά;
Καταρχήν, την επιβράβευση που επιθυμείτε εσείς, αφού επιλέγετε από μία πληθώρα προσφορών εξαργυρώσεως, τα συγκεκριμένα αγαθά
που ταιριάζουν στις ανάγκες και τις επιθυμίες σας.
Συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Panora GREEN, σας δίνεται η δυνατότητα να κερδίζετε χωρίς να αγοράζετε.
Ρίξτε μια ματιά στους τρόπους απόκτησης πόντων και μπείτε κατευθείαν στο παιχνίδι!

 

5. Πως γνωρίζω πόσους πόντους διαθέτω;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ενημερώνεστε για το σύνολο των πόντων σας:
-Ενώ είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας, πηγαίνετε στο "Λογαριασμός" και στη συνέχεια επιλέγετε "My account points".
Εκεί θα δείτε αναλυτικά την κίνηση των πόντων σας.
-Δίπλα από την επιλογή "Λογαριασμός" έχετε στιγμιαία ενημέρωση των πόντων σας, σύμφωνα με τις προσθήκες που έχετε κάνει
στο καλάθι σας κατά την τελευταία σύνδεση.
-Στο καλάθι αγορών σας.
-Κατά την ολοκλήρωση μιας νέας παραγγελίας.
-Κάθε φορά που κερδίζετε με οποιονδήποτε τρόπο πόντους, λαμβάνετε ενημερωτικό μήνυμα στον ηλεκτρονικό σας λογαριασμό,
με τους πόντους που έχετε ήδη κερδίσει αλλά και το σύνολο των πόντων σας.
-Και φυσικά επικοινωνώντας οποιαδήποτε στιγμή μαζί μας, με έναν από τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας, δίνωντάς μας το e-mail με το οποίο έχει δημιουργηθεί
ο λογαριασμός σας.

 

6. Πως μαθαίνω για τις προσφορές που με αφορούν;
Όλες οι ισχύουσες προσφορές του Προγράμματος είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα (Αρχική σελίδα -> Δώρα)
Ενημερώνεστε σε τακτά χρονικά διαστήματα για τις εκάστοτε προσφορές εξαργυρώσεως και μέσω υλικού
όπως τα Newsletters του Προγράμματος, ή τα έντυπα που πιθανόν να συνοδεύουν τις παραγγελίες σας.

                                                                                                       

7. Τι διάρκεια έχουν οι προσφορές του προγράμματος Panora GREEN;
Οι προσφορές ισχύουν για αρκετό διάστημα ώστε να μπορέσετε να επωφεληθείτε από αυτές.
Ανά χρονικά διαστήματα αυτές θα ανανεώνονται και θα εμπλουτίζονται ώστε να αυξάνονται οι επιλογές σας.                                                                                                 

 

8. Εάν έχω άλλα ερωτήματα;
Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 801 11 22880 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 9315154
(από κινητό τηλέφωνο) ή επιλέξτε οποιονδήποτε άλλο τρόπο επικοινωνίας.

 

9. Σε περίπτωση ακύρωσης/αλλαγής ή μη παραλαβής οποιασδήποτε συναλλαγής, τι γίνεται με τους πόντους;
Στην περίπτωση κατά την οποία ακυρώσετε ή αλλάξετε την αγορά σας, οι πόντοι που πιστώθηκαν ακυρώνονται
εφόσον σας επιστραφούν τα χρήματα της αγοράς, ενώ πόντοι που τυχόν εξαργυρώθηκαν επιστρέφουν στο λογαριασμό σας.
Τα δώρα της εξαργύρωσης δεν επιστρέφονται και δεν αλλάζονται.

 

10. Τι γίνεται εάν το δώρο που θέλω δεν είναι διαθέσιμο;
Κάθε προϊόν που υπάρχει στη λίστα Δώρων, είναι διαθέσιμο. Σε αντίθετη περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
Σε κάθε περίπτωση, οφείλουμε να σας αποστείλουμε προϊόν ίσης αξίας σε πόντους.


Καλή Διασκέδαση!!!

ΚΑΛΩΣΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΩ ΤΩΝ 18 ΕΤΩΝ

ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ

ΕΙΜΑΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 18 ΕΤΩΝ